sobota, 27 lutego 2016

#12 5 ulubionych stron internetowych

Internet 

Uwielbiam przebywać w internecie. Internet jest dla mnie czymś w rodzaju odskoczni od problemów w moim życiu. Można powiedzieć ,że uzależniłam się od niego ,a co za tym idzie także od telefonu. Gdy ktoś mi zabierze telefon to już po 30 minutach czuje się bardzo źle.Jestem zdenerwowana i nerwowa.
Najczęściej spędzam czas używając telefonu. A co za tym idzie mam mnóstwo ulubionych stron internetowych i aplikacji. Z tego względu ,że mój telefon ma system  Windows Phone 8.1 mam mnie możliwości niż moi znajomi ,który zazwyczaj mają iPhona lub Samsunga.

Ulubione aplikacje,strony

1. Instagram

To właśnie z niego korzystam najczęściej. Niezawodny w poszukiwaniu inspiracji :).

2. Twietter

Twietter to jest to co kocham. Uwielbiam przeglądać go , czytać o nowych drama time itp.

3. Wattpad

Uwielbiam czytać ff ,a na wattpad'zie je właśnie znajduje. Czytam codziennie, to właśnie dzięki wattpad'owi znielubiłam biblioteki.

4. Tumblr

Dzięki tumblr'owi poznałam samą siebie. To właśnie niemu zawdzięczam moje niedawne myśli samobójcze i nie dowartościowywanie siebie. Ale chyba tego potrzebowałam. potrzebowałam dorośnięcia. Potrzebowałam tego. Dzięki niemu zrozumiałam jakie mam super życie, jakie mam szczęście.
Oprócz tego tumblr przydał mi się do pisania psełdo książek oraz opowiadań.

5.Daily Dose of Beauty-ddob

Dzięki tej stronie można wypromować swój blog i zachwycać się czytaniem innych blogów.
tumblr_npgxh24pfF1tn6jt3o1_540.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stars truck Landy Youth , Blogger