wtorek, 19 lipca 2016

#32 Jeszcze miesiąc

Jeszcze miesiąc i powrót do szkoły ,pracy i obowiązków. Ten czas od 24 czerwca minął zbyt szybko ,nic nie zdążyłam zrobić ,a przecież pozostał tylko miesiąc do mojego powrotu do gimnazjum. W tym roku zacznę drugą klasę ,więc zostanie mi niecały rok do podjęcia najważniejszej decyzji w moim krótkim czternastoletnim życiu - Co dalej? Co będę robiła w przeszłości? Jak będę zarabiała na swoje utrzymanie? Gdzie będę pracować? Edukować się w Polsce ,czy przeprowadzić się do innego kraju ,gdzie będę miała wreszcie perspektywy na dalsze cele edukacyjne? Porzucić rodzinę ,wyjechać?
Właściwie to nie wiem co  będę robiła jutro ,a co dopiero za kilka lub kilkanaście lat. Ale niedługo będę musiała zdecydować co zrobić dalej.








Jednak mam dla ciebie ,drogi czytelniku radę ,nie myśl o przyszłości tak często jak ja ,bo to nie zdrowe. Spróbuj się zrelaksować ,wyluzować. Wiem ,że to bardzo trudne ,ale spróbuje. Możesz ,np.
- Zająć się swoim hooby
- Wyjść na spacer
- Pobiegać 
- Przestać używać na jeden ,lub więcej dni internetu
- Wyjechać gdzieś daleko ,gdzie nikt cię nie znajdzie
- Wyjść gdzieś z przyjacielem
- Poczytać książkę (oczywiście ,jeśli lubisz)
- Pooglądać stare zdjęcia
- Urządzić maraton filmowy/serialowy
- Poszukać jakiegoś ciekawego bloga
- Poczytać Fanfiction 
- Rozciągnąć się
- Zorganizuj piżamowe party (co z tego ,że nie jesteś już dzieckiem ,ale to sprawi ,że poczujesz się młodziej)
- Zrealizuj jakieś ciekawe D.I.Y.
- Zrób sobie domowe spa
- Zrób przegląd swoich ubrań.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stars truck Landy Youth , Blogger