wtorek, 23 sierpnia 2016

#35 Let's talk about...

Stwierdziłam ostatnio ,że jestem strasznie samotna .Przygnębia mnie to. Postanowiłam nie tracić czasu i popisać z kimś ,niestety z moją internetową przyjaciółką (tak przekonałam się do internetowych znajomości) nie mam kontaktu od miesiąca. Próbowałam znaleźć osobę której mogłabym się wygadać ,takowej osoby nie znalazłam. Więc sama postanowiłam stworzyć miejsce gdzie każdy będzie mógł się wygadać ,porozmawiać. 
Dzięki temu powstało 'Let's talk about...'  –  Miejsce gdzie każdy może to zrobić. 
Więc pomyślałam sobie wczoraj-22 sierpnia 2016 roku ,że przecież jest pewnie więcej osób takich jak ja ,którzy czują potrzebę wygadania się ,lecz nie mają do kogo. Dlatego to wszystko powstało ,by nie czuć się samotnym ,lub trochę mniej.
Motto i sens  tego miejsca jest jeden :
Ma to być miejsce w którym każdy ,bez względu jaki jest ,jaki ma kolor skóry ,jakiej narodowości jest i jaką wyznaje religię ,może anonimowo porozmawiać ,wygadać się na każdy temat ,ale także może przeczytać moje opinię na jakiś temat.

Więc dzisiaj oficjalnie zaczynam działalność ,niech dzieję się co ma się dziać!
Let's talk about...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stars truck Landy Youth , Blogger