niedziela, 15 maja 2016

#29 Rodzina

Rodzina- grypa osób często najlepszych przyjaciół ,która zawsze powinna stawać za tobą murem ,powinna być twoją armią ,która zwalczy wszystkie napotkane trudności.

Skład mojej rodziny

Moja rodzina składa się z wielu osób ,ale tą najbliższą jest ta grupa ludzi którzy są ze mną zawsze.
  • Waldemar N. - mój tata ,osoba chcąca dla swoich bliskich wszystkiego co najlepsze ,nawet jeśli by im to zapewnić musi harować "jak wół" by im to zapewnić. Człowiek który zawsze mimo zmęczenia czytał mi bajki i masował moje kolana gdy bolały (w dzieciństwie miałam reumatyzm).
  • Justyna N. - moja mama ,osoba która mnie urodziła ,pokazała mi świat i zrobiła wszystko by mi i mojemu rodzeństwu żyło się lepiej. Choć mnie kilka razy zgubiła ,zawsze mnie odnajdywała.
  • Julianna N.-moja młodsza siostra bliźniaczka ,osoba która przez całe życie jest moją osobistą przewodniczką.
  • Antoni Stanisław N.- mój młodszy braciszek ,mała osóbka która mnie rośmiesza ,mimo tak młodego wieku (3 lata w czerwcu) uratował mnie przed próbą samobójczą. Uwielbiam z nim przebywać ,choć często mnie wnerwia.
  • Wafel Waldemar N.-mój mały (pięcio letni) piesek rasy  Yorkshire Terrier. Który mimo ,że nie jestem najlepszą w właścicielką nigdy mnie nie zostawił ,i oby nie zostawi. Istota która mimo tego ,że wiele razy uciekała ,zaawsze wracała do domu.

Najlepsi modele

...świata. Zrobią co każesz ,pomogą ci w robieniu sesji zdjęciowej i przede wszystkim są darmowi. Na modela lub modelka możliwe ,że musiałabym wydać wszystkie swoje oszczędności. A tak to tylko muszę poprosić któreś z rodzeństwa o stanie spokojnie w momencie którym naciskam guzik aparatu.
2

Przyjaciele

... których nie wybierasz sam. Są ci przypisani przez los ,a mogą być tymi najlepszymi. Bo cię nigdy nie zostawią bez względu na okoliczności ,przykre zdarzenia w twoim życiu.
DSC_1316

Osobista przewodniczka

Gdyby nie moja osobista przewodniczka-młodsza siostra bliźniaczka nie wiem czy bym się nie załamała psychicznie. Choć często się kłócimy ,często sobie uprzykrzamy  życie ,gdy jednej z nas coś się dzieje druga potrafi zrobić wszystko by było lepiej ,by problem znikł. Moja młodsza siostra Julianna była ,i jest moją osobistą przewodniczką. Od czasów przedszkolnych do teraz ,gimnazjum.
1

Dzięki nim...

...poznałam świat ,zwiedziłam kilka z jego zakamarków ,min. Turcję ,Góry Świętokrzyskie ,Polskie morze , niektóre z zakamarków śląska i wielkopolski ,Kraków ,Toruń i wiele innych.
DSC_1299

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stars truck Landy Youth , Blogger