czwartek, 5 listopada 2015

#2 My World

Mój mały świat powoli się rozsypuje. 18 miesięcy. Przecież to nie jest dużo. Tyle mam przetrwać bez One Direction.
18 miesięcy przerwy. Jeśli nie więcej. A może mniej ? Oby
images (57)
Przejechałem przez wszystkie miejsca,
W których się spotykaliśmy i upijaliśmy
Myślałem o naszym ostatnim pocałunku
Jak to było, jak smakowałaś
Nawet jeśli twoi przyjaciele
Mówią mi, że dobrze sobie radzisz
Czy jesteś, gdzieś czując się samotną
Nawet jeśli on jest obok ciebie
Kiedy on mówi te słowa, że cię zraniłem,
Czy czytasz te, które ja tobie napisałem?
Czasami zastanawiam się,
Czy to było tylko kłamstwo?
Jeśli to co mieliśmy było prawdziwe,
Jak mogłabyś sobie radzić?
Bo ja w ogóle sobie nie radzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stars truck Landy Youth , Blogger