piątek, 18 marca 2016

#17 Zmiana

Więc tak......
Nastąpi mała ,ale znacząca zmiana. Otóż zmieniam nazwę strony.
Od dziś 'Margo & Michel' stanie się 'Stars truck Landy Youth'. Zmieniam nazwę z błahego powodu jakim jest zwyczajne znudzenie 'M&M".
'Stars truck Landy Youth' pojawił się zwyczajnie ,tak jak zwyczajne jest pójście spać gdy jesteś zmęczony lub jedzenie gdy jesteś głodny.
Pewnego pięknego dnia ,a było to dzisiaj po szkole postanowiłam stworzyć nowego Tumblr'a . Stary kojarzył mi się z moimi problemami psychicznymi, bo był on czymś w rodzaju mojego darmowego ,a przede wszystkim  zaufanego terapełty. Gdy tworzyłam nowe konto na tej jakże pomocnej stronie zauważyłam propozycje do mojego nowego login'u. Było tam 'starstrucklandyouth' więc wybrałam i tak oto zatytułowałam mojego Tumblr'owego bloga . Postanowiłam także zmienić nazwę tutaj. I tak oto powstało to coś co ja osobiście nazywam 'Stars truck Landy Youth'.
Klikając na zdjęcie wejdziesz na mojego nowego Tumblr'a.
1 (9)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stars truck Landy Youth , Blogger