piątek, 4 marca 2016

#15 I have no friends

Tak jak głosi tytuł posta " Ja nie mam już przyjaciół" tak jest aktualnie w moim życiu. Sama nie wiem czy kiedykolwiek te osoby mogłam nazwać przyjaciółmi ,niby wiedzieli o mnie dużo ,byliśmy nie rozłączni ,ale od września wszystko zaczęło  się po prostu psuć. Spotykaliśmy się codziennie w szkole, często gdzieś razem wychodziliśmy ,ale w pewnym momencie gdy przybyła do naszej 6 osobowej paczki Marcelina wszystko się zwyczajnie w świecie popsuło.Moje dwie "przyjaciółki" traktowały Marceline jak małe dziecko ,które na dodatek jest niepełno sprawne. Może nie powinnam tak pisać ,ale taka jest prawda. Zaczęłam czuć się niepotrzebna. Nie chciałam od nich odejść ,ale musiałam ,ponieważ nie mogłam przyjaźnić się z ludźmi którzy mnie wykorzystują. Czułam ,że Marcelina zabrała mi wszystko.
Ale nie jestem samotna. Minie dużo czasu nim znowu będę taka jak kiedyś ,ale znów będę sobą.
photo-1451337516015-6b6e9a44a8a3.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stars truck Landy Youth , Blogger