sobota, 14 listopada 2015

#6 Passion

Pasje pomagają nam odnaleźć siebie. Pomagają nam się zmienić. Czasami na dobre ,a czasami na złe. Ukształtowują nas.
Czasami myślimy ,że jesteśmy w tym co robimy najgorsi. Gówno prawda !
Nikt nie jest najgorszy , wszyscy jesteśmy sobie równi. Nikt nie jest najgorszy i nikt nie jest w niczym najlepszy.
Moją pasją jest granie na fortepianie. Uwielbiam to. Chodzę do szkoły muzycznej 1 stopnia w moim rodzinnym mieście. W tym roku szkolnym kończę tę szkołę.
Jestem z siebie zadowolona. Mimo wielu moich upadków ,spowodowanych najczęściej przez los. Nie zrezygnowałam. W każdym półroczu miałam ochotę zrezygnować. I nie powrócić już nigdy do tej pasji. Ale postanowiłam nie być mięczakiem. I grać dalej.
Bardzo się cieszę z podjętych decyzji. Choć często nie były one słuszne.
0001-87031737

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stars truck Landy Youth , Blogger